10:20 / 23-11-2024
COP29 iştirakçıları üçün PULSUZ ictimai nəqliyyat xidməti başa çatır
10:14 / 23-11-2024
Paşinyan saqqalını qırxmasının səbəbini açıqladı: Qızımın istəyidir
09:46 / 23-11-2024
"Bizi ot kimi biçirlər"- Rusiya əsgərləri döyüşdəki vəziyyətlərindən şikayətləndi
09:18 / 23-11-2024
Dollar almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ
09:04 / 23-11-2024
Paşinyan Poqosyana yüksək vəzifə verdi
09:00 / 23-11-2024
Bayden Üçüncü Dünya Müharibəsini başlatdı: Nüvə savaşı isə tezliklə planeti “alov topu”na çevirəcək
08:57 / 23-11-2024
Bakıda COP zolaqları ləğv olunur
08:52 / 23-11-2024
Almaniyada gizli MÜHARİBƏ PLANI - Rusiyaya qarşı ŞOK TƏHDİD
08:39 / 23-11-2024
Qorxunc ZƏLZƏLƏ ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ! - "7-7.5 bal arası..."
08:21 / 23-11-2024
Rusiyada yaşayan azərbaycanlıların nəzərinə: Bu gün son gündür
16:00 / 22-11-2024
Evdə dərman saxlayarkən bunlara DİQQƏT edin, yoxsa zəhər olar…
15:30 / 22-11-2024
Azərbaycanda “Əmək miqrasiyası kvotasının müəyyən edilməsi Qaydası” dəyişib
14:22 / 22-11-2024
Hülusi Akardan dünya müharibəsi xəbərdarlığı: "Bu, zarafat deyil"
14:00 / 22-11-2024
Almaniya Rusiya ilə müharibəyə hazırlaşır - Bundesverin gizli planı
11:28 / 22-11-2024
İlham Əliyev İsrailin nəqliyyat və yol təhlükəsizliyi nazirini qəbul edib
11:23 / 22-11-2024
Damla polisə çağırılıb - Köməkçisi AÇIQLADI
11:09 / 22-11-2024
Tikinti işləri aparanların NƏZƏRİNƏ - 5 min manat CƏRİMƏLƏNƏCƏKLƏR
11:03 / 22-11-2024
"Azərpoçt" investisiya fəaliyyəti ilə məşğul olacaq
10:58 / 22-11-2024
III dünya müharibəsi başlasa Rusiya ilk bu ölkəni vuracaq - Zaxarova
10:53 / 22-11-2024
Təbriz sakini azərbaycanlı olduğuna görə Ermənistanda döyüldü - Video
10:43 / 22-11-2024
Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva Milli İncəsənət Muzeyində təşkil olunan sərgiləri ziyarət ediblər
10:14 / 22-11-2024
DYP-dən küləkli hava ilə bağlı sürücülərə müraciət
10:07 / 22-11-2024
Zalujnı: Üçüncü Dünya müharibəsi başladı
09:05 / 22-11-2024
Elmi adlar ləğv edilə bilər - Nazirdən ŞOK SÖZLƏR!
Bakının avtobus zolaqları: tıxac, “daxil ol” göstərişi... - AÇIQLAMALAR
Ötən ilin dekabrından etibarən bir sıra Bakı küçələrində xüsusi avtobus zolaqları tətbiq olunur və əsas məqsəd avtobusların hərəkət fasiləsizliyini təmin etmək, ictimai nəqliyyata marağı artırmaqdır.
Lakin sözügedən layihənin müsbət tərəfləri ilə bərabər mənfi tərəfləri də tez-tez gündəmə gətirilir və müzakirə olunur. Bir çoxları avtobus zolaqlarının fərdi nəqliyyat vasilərinin yolunu daratldığını və tıxaclara yol açdığını düşünür. Bir sıra nəqliyyat ekspertləri isə Bakının insan yönümlü şəhərə çevrilməsi, fərdi nəqliyyat vasitələrindən istifadənin aşağı enməsi üçün bu layihəni əvəzolunmaz hesab edir.
Azərbaycanda orta və ali məktəblərdə ənənəvi tədrisin bərpası, pandemiya ilə bağlı əksər məhdudiyyətlərin götürülməsi son günlərdə paytaxt yollarında sıxlıq və tıxacların yaranmasına səbəb olub. Bu da pik saatlarda avtobus zolaqları ilə bağlı bir sıra narazılıqlar yaradır.
Bloger-urbanist “İnsan yönümlü şəhərlər” layihəsinin təsisçisi Anar Əliyev “Ölkə.Az”a açıqlamasında bildirdi ki, avtobus zolaqlarının əsas məqsədi pik saatlarında və tıxac zamanı ictimai nəqliyyatın fasiləsiz hərəkət etməsini təmin etməkdir: “Fasiləsiz hərəkət ictimai nəqliyyatı daha cəlbedici edir, avtobusdan istifadə etməni stimullaşdırır, şəxsi avtomobillərin istifadəsini azaldır. Bu isə öz növbəsində sıxlığın azalmasına gətirib çıxarır”.
Nəqliyyat sahəsi üzrə ekspert Eldəniz Cəfərli isə “Ölkə.Az”a açıqlamasında bildirdi ki, Bakı şəhərində avtobus zolaqlarının çəkilməsi normaldır və bu layihəni çoxdan icra etmək lazım idi: “Yaxşı olardı ki, bu zolaqlar Bakı şəhərinin bütün yollarını əhatə edərdi. Lakin vaxtilə paytaxtda yolların tikintisi zamanı heç də beynəlxalq standartlar nəzərə alınmayıb və şəhər yolları “butulka effekti”nə bənzəyir. Gah genişlənir, gah daralır, üç zolaqdan iki zolağa, iki zolaqdan bir zolağa keçir. Yolların quruluşu və strukturuna görə də ictimai nəqliyyatın hərəkəti problemli olur”.
Qeyd edək ki, son günlərdə pik saatlarda nəqliyyat vasitələrinin hərəkət intensivliyinin təmin olunması üçün fərdi nəqliyyat vasitələrinin də avtobus zolağında hərəkət etməsinə icazə verilir. Bu isə sosial şəbəkələrdə vətəndaşlar tərəfindən tənqid obyektinə çevrilib. Belə ki, bəzi vətəndaşlar hesab edir ki, özəlliklə sıxlıq zamanı avtobusların fasiləsiz hərəkətinə maneə olmamalıdır ki, qrafiklərində gecikmələr yaranmasın və ictimai nəqliyyata maraq daha çoxalsın. Bəziləri isə pik saatlarda sıxlığın qarşısının alması və nəqliyyat vasitələrinin fasiləsiz axınının təmin olunması üçün bu addımı zəruri hesab edir.
Bloger-urbanist A. Əliyev hesab edir ki, əgər Dövlət Yol Polisi bu zolağa digər avtomobilləri tıxac zamanı buraxırsa və avtobuslar yenə də tıxacda qalırsa, sürücülər bu halda şəxsi avtomobildən imtina etməyəcək. “Avtobusda tıxacda dayanmaqdansa - elə öz maşınımda tıxacda qalaram” məntiqi işə düşəcək:
“Dünya təcrübəsi göstərir ki, tıxaclarla mübarizənin əsas amili ictimai nəqliyyatı inkişaf etdirmək, onu daha cəlbedici etməkdir. Bakı şəhəri də bu təcrübəni nə qədər tez tətbiq edərsə, şəhərimiz bir o qədər tez tıxaclardan qurtular”.
Ekspert Eldəniz Cəfərlinin sözlərinə görə, avtobus zolaqlarının çəkilməsi elə həyata keçirilməli idi ki, Bakı şəhərində öz fərdi avtomobili ilə hərəkət edən vətəndaşlara da şərait yaradılsın, onlar da uzun tıxaclarda qalmasınlar: “Avtobus zolağı çəkilən zaman yolda daralma baş verir, bu zaman avtomobillərin sürəti də azalır və bu da tıxaclara səbəb olur”.
“Bakının bəzi küçələrində avtobus zolağı çəkilən yollarda müəyyən saatlarda avtomobillərin hərəkətinə icazə verilir. Dövlət Yol Polisi əməkdaşları pik saatlarda avtobus zolağı ilə avtomobillərin hərəkətinə icazə verirsə, bu, normal haldır və belə də olmalıdır. Tıxacların qarşısını almaq üçün bu, çıxış yolu ola bilər”, - deyə ekspert vurğulayıb.
Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin (BŞDYPİ) İctimaiyyətlə əlaqələr idarəsinin rəisi Vaqif Əsədov da mövzu ilə bağlı “Ölkə.Az”a danışıb. O bildirib ki, avtobusların sərbəst hərəkətinin təmin edilməsi üçün ayrılmış xüsusi zolaqlarda avtobusların sərbəst hərəkəti ilə bağlı müvafiq yol nişanları qoyulub. Həmin nişanların tələblərinə uyğun həmin ərazidə hərəkət tənzimlənir. Əks halda tələblər pozulursa, inzibati tənbeh tədbiri həyata keçirilir:
“Yol hərəkətində ləngimələrin qarşısının alınması, süni sıxlığın aradan qaldırılması yaxud təhlükəsizliyin təmin edilməsi, yol hərəkətində təşkil məsələlərinin düzgün yerinə yetirilməsi ilə bağlı "Yol hərəkəti haqqında" qanunun tələbinə əsasən bəzən yol polisi özü nizamlayıcı qismində olur və hərəkəti tənzimləyir. Deməli, xidmət aparılan ərazidə yol polisi əməkdaşı nizamlayıcı qismində olub hərəkətlə bağlı hər hansı bir göstəriş verirsə, hətta işıqforun qırmızı işığı yanarkən “hərəkət et” siqnalı verilirsə, sürücü buna uyğun hərəkətini davam etdirməlidir. Hər gün yol polisi əməkdaşları nizamlayıcı qismində olub, hərəkəti tənzimləyir. Yol polisi “zolağa daxil ol” göstərişi verirsə, deməli müzakirəyə ehtiyac qalmır. Hərəkət iştirakçısı da bu tələbi birmənalı yerinə yetirməlidir. Bu zaman mərkəzi kamera sistemində də prosesə nəzarət olunur. Bu səbəbdən məsələni qəlizləşdirməyə ehtiyac yoxdur”.
DYP sözcüsü həmçinin əlavə etdi ki, bəzi avtobus zolaqlarında əlavə lövhəciklər qoyulub: “Məsələn, bunlar “08.00-10.00 və 18.00-19.00” yazıları olan lövhələr ola bilər. Bu lövhələr qoyulubsa, demək avtobusların hərəkəti üçün nəzərdə tutulmuş həmin ayrılmış zolaqda sözügedən saatlarda digər avtomobillərin hərəkəti qadağan olunub, digər saatlarda sərbəst hərəkət mümkündür. Yol hərəkəti haqqında qanun da bunun üçündür. Bu tələbləri düzgün yerinə yetirmək vacibdir ki, yol nəqliyyat hadisəsi baş verməsin, hərəkət iştirakçıları rahat, fasiləsiz, gecikmədən təhlükəsiz şəkildə getdiyi istiqamətə hərəkət edə bilsin”.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Ötən ilin dekabrından etibarən bir sıra Bakı küçələrində xüsusi avtobus zolaqları tətbiq olunur və əsas məqsəd avtobusların hərəkət fasiləsizliyini təmin etmək, ictimai nəqliyyata marağı artırmaqdır.
Lakin sözügedən layihənin müsbət tərəfləri ilə bərabər mənfi tərəfləri də tez-tez gündəmə gətirilir və müzakirə olunur. Bir çoxları avtobus zolaqlarının fərdi nəqliyyat vasilərinin yolunu daratldığını və tıxaclara yol açdığını düşünür. Bir sıra nəqliyyat ekspertləri isə Bakının insan yönümlü şəhərə çevrilməsi, fərdi nəqliyyat vasitələrindən istifadənin aşağı enməsi üçün bu layihəni əvəzolunmaz hesab edir.
Azərbaycanda orta və ali məktəblərdə ənənəvi tədrisin bərpası, pandemiya ilə bağlı əksər məhdudiyyətlərin götürülməsi son günlərdə paytaxt yollarında sıxlıq və tıxacların yaranmasına səbəb olub. Bu da pik saatlarda avtobus zolaqları ilə bağlı bir sıra narazılıqlar yaradır.
Bloger-urbanist “İnsan yönümlü şəhərlər” layihəsinin təsisçisi Anar Əliyev “Ölkə.Az”a açıqlamasında bildirdi ki, avtobus zolaqlarının əsas məqsədi pik saatlarında və tıxac zamanı ictimai nəqliyyatın fasiləsiz hərəkət etməsini təmin etməkdir: “Fasiləsiz hərəkət ictimai nəqliyyatı daha cəlbedici edir, avtobusdan istifadə etməni stimullaşdırır, şəxsi avtomobillərin istifadəsini azaldır. Bu isə öz növbəsində sıxlığın azalmasına gətirib çıxarır”.
Nəqliyyat sahəsi üzrə ekspert Eldəniz Cəfərli isə “Ölkə.Az”a açıqlamasında bildirdi ki, Bakı şəhərində avtobus zolaqlarının çəkilməsi normaldır və bu layihəni çoxdan icra etmək lazım idi: “Yaxşı olardı ki, bu zolaqlar Bakı şəhərinin bütün yollarını əhatə edərdi. Lakin vaxtilə paytaxtda yolların tikintisi zamanı heç də beynəlxalq standartlar nəzərə alınmayıb və şəhər yolları “butulka effekti”nə bənzəyir. Gah genişlənir, gah daralır, üç zolaqdan iki zolağa, iki zolaqdan bir zolağa keçir. Yolların quruluşu və strukturuna görə də ictimai nəqliyyatın hərəkəti problemli olur”.
Qeyd edək ki, son günlərdə pik saatlarda nəqliyyat vasitələrinin hərəkət intensivliyinin təmin olunması üçün fərdi nəqliyyat vasitələrinin də avtobus zolağında hərəkət etməsinə icazə verilir. Bu isə sosial şəbəkələrdə vətəndaşlar tərəfindən tənqid obyektinə çevrilib. Belə ki, bəzi vətəndaşlar hesab edir ki, özəlliklə sıxlıq zamanı avtobusların fasiləsiz hərəkətinə maneə olmamalıdır ki, qrafiklərində gecikmələr yaranmasın və ictimai nəqliyyata maraq daha çoxalsın. Bəziləri isə pik saatlarda sıxlığın qarşısının alması və nəqliyyat vasitələrinin fasiləsiz axınının təmin olunması üçün bu addımı zəruri hesab edir.
Bloger-urbanist A. Əliyev hesab edir ki, əgər Dövlət Yol Polisi bu zolağa digər avtomobilləri tıxac zamanı buraxırsa və avtobuslar yenə də tıxacda qalırsa, sürücülər bu halda şəxsi avtomobildən imtina etməyəcək. “Avtobusda tıxacda dayanmaqdansa - elə öz maşınımda tıxacda qalaram” məntiqi işə düşəcək:
“Dünya təcrübəsi göstərir ki, tıxaclarla mübarizənin əsas amili ictimai nəqliyyatı inkişaf etdirmək, onu daha cəlbedici etməkdir. Bakı şəhəri də bu təcrübəni nə qədər tez tətbiq edərsə, şəhərimiz bir o qədər tez tıxaclardan qurtular”.
Ekspert Eldəniz Cəfərlinin sözlərinə görə, avtobus zolaqlarının çəkilməsi elə həyata keçirilməli idi ki, Bakı şəhərində öz fərdi avtomobili ilə hərəkət edən vətəndaşlara da şərait yaradılsın, onlar da uzun tıxaclarda qalmasınlar: “Avtobus zolağı çəkilən zaman yolda daralma baş verir, bu zaman avtomobillərin sürəti də azalır və bu da tıxaclara səbəb olur”.
“Bakının bəzi küçələrində avtobus zolağı çəkilən yollarda müəyyən saatlarda avtomobillərin hərəkətinə icazə verilir. Dövlət Yol Polisi əməkdaşları pik saatlarda avtobus zolağı ilə avtomobillərin hərəkətinə icazə verirsə, bu, normal haldır və belə də olmalıdır. Tıxacların qarşısını almaq üçün bu, çıxış yolu ola bilər”, - deyə ekspert vurğulayıb.
Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin (BŞDYPİ) İctimaiyyətlə əlaqələr idarəsinin rəisi Vaqif Əsədov da mövzu ilə bağlı “Ölkə.Az”a danışıb. O bildirib ki, avtobusların sərbəst hərəkətinin təmin edilməsi üçün ayrılmış xüsusi zolaqlarda avtobusların sərbəst hərəkəti ilə bağlı müvafiq yol nişanları qoyulub. Həmin nişanların tələblərinə uyğun həmin ərazidə hərəkət tənzimlənir. Əks halda tələblər pozulursa, inzibati tənbeh tədbiri həyata keçirilir:
“Yol hərəkətində ləngimələrin qarşısının alınması, süni sıxlığın aradan qaldırılması yaxud təhlükəsizliyin təmin edilməsi, yol hərəkətində təşkil məsələlərinin düzgün yerinə yetirilməsi ilə bağlı "Yol hərəkəti haqqında" qanunun tələbinə əsasən bəzən yol polisi özü nizamlayıcı qismində olur və hərəkəti tənzimləyir. Deməli, xidmət aparılan ərazidə yol polisi əməkdaşı nizamlayıcı qismində olub hərəkətlə bağlı hər hansı bir göstəriş verirsə, hətta işıqforun qırmızı işığı yanarkən “hərəkət et” siqnalı verilirsə, sürücü buna uyğun hərəkətini davam etdirməlidir. Hər gün yol polisi əməkdaşları nizamlayıcı qismində olub, hərəkəti tənzimləyir. Yol polisi “zolağa daxil ol” göstərişi verirsə, deməli müzakirəyə ehtiyac qalmır. Hərəkət iştirakçısı da bu tələbi birmənalı yerinə yetirməlidir. Bu zaman mərkəzi kamera sistemində də prosesə nəzarət olunur. Bu səbəbdən məsələni qəlizləşdirməyə ehtiyac yoxdur”.
DYP sözcüsü həmçinin əlavə etdi ki, bəzi avtobus zolaqlarında əlavə lövhəciklər qoyulub: “Məsələn, bunlar “08.00-10.00 və 18.00-19.00” yazıları olan lövhələr ola bilər. Bu lövhələr qoyulubsa, demək avtobusların hərəkəti üçün nəzərdə tutulmuş həmin ayrılmış zolaqda sözügedən saatlarda digər avtomobillərin hərəkəti qadağan olunub, digər saatlarda sərbəst hərəkət mümkündür. Yol hərəkəti haqqında qanun da bunun üçündür. Bu tələbləri düzgün yerinə yetirmək vacibdir ki, yol nəqliyyat hadisəsi baş verməsin, hərəkət iştirakçıları rahat, fasiləsiz, gecikmədən təhlükəsiz şəkildə getdiyi istiqamətə hərəkət edə bilsin”.
Tarix: 11-10-2021, 13:32 Oxunub: 71
Bölməyə aid digər xəbərlər
17-09-2021, 08:59
Bu yollarda tıxac var - SİYAHI
16-07-2021, 09:00
Amerikalı mütəxəssislər Şuşa uğrunda döyüşlərdən yazdı
15-07-2021, 09:28
Sürücülərin DİQQƏTİNƏ: Bakının bu yollarında tıxac var - SİYAHI
27-02-2021, 00:45
İlham Əliyev mətbuat konfransı keçirdi - Video
15-01-2021, 18:16
Prezidentin Şuşa səfərindəki çıxışları - TAM VERSİYA, YENİLƏNİB
27-07-2020, 23:21
İlham Əliyev yeni təhsil nazirini qəbul etdi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO
27-07-2020, 09:20
“Acıbadem”dən COVID-19-a qarşı Bakıya qardaş əli
24-07-2020, 18:07
Rəna xanım Paşayevanın xatirəsinə: “Əlvida, gözəl insan”
24-07-2020, 09:42
İlham Əliyevin yanında su təsərrüfatının vəziyyətinə həsr olunmuş müşavirə keçirildi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO
21-07-2020, 18:03
İlham Əliyev və Mehriban Əliyeva Bakıda təqdimat mərasimində - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO
20-07-2020, 14:18
Qışa oduncaq tədarükü ilə bağlı ictimai dinləmələr keçiriləcək
19-07-2020, 18:01
İdman jurnalistikası: Keçmişi, indiki problemləri və ümidli gələcəyi
19-07-2020, 15:37
İyulun 23-24-də keçiriləcək buraxılış imtahanlarının qrafiki elan edildi
11-07-2020, 11:20
Emin Məmmədov: “Buzlu şüşə” görüntüsü olan adama “koronavirusa yoluxub” deyə bilmərik” - MÜSAHİBƏ
10-07-2020, 10:26
“Belə davam edərsə, yaxın zamanda hamı eynək taxmağa məcbur olacaq” - Həkimdən AÇIQLAMA
9-07-2020, 22:29
Pandemiyadan zərər çəkənlərə bank kreditləri üzrə dövlət zəmanətinin verilməsi QAYDASI
8-07-2020, 16:18
AzTV mövsümü necə başa vurdu və telekanaldan gözləntilər - SORĞU